Bland kartonger och kläder....

.......finns jag någonstans :-)
Hemma hos oss är det packning som gäller. Jag har faktiskt hunnit att packa ner alla mina kläder och rensat ut de plagg jag ska kasta. Känner mig ganska så duktig.
Fast innan jag gjorde det fick jag lägga min dotter i vagnen för att gå en promenad med henne. Jag tror att hon känner av stressen som råder här hemma så hon vill allt annat än sova fast hon va supertrött. Nu ligger hon i vagnen där ute och sover, skönt!
Så nu ska jag passa på att få undan en del här. Innan kom man varken in eller ut från vårt hem för alla saker. Det börjar ordna upp sig men det är fortfarande en massa saker överallt.

       

Längtar verkligen tills vi får nycklarna på tisdag så vi kan börja att flytta bort lite saker.
Längtar också tills jag får börja inreda vårt nya boende, vilket ska bli så himla kul. Har redan börjat köpa lite nytt som ska få hitta en plats i vårt hem.

Nu kommer min man snart hem med lunch, man behöver fylla på med energi en dag som denna!!
Sen är det tillbaka till flyttlådor, bubbelplast och svarta sopsäckar :-)

HA en bra dag   KRAM Linnéa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0