Dagen som försvann...

Idag va dagen som vi skulle göra en massa. Jag ville in till stan och gå och mysa med en latte i handen, jag ville till IKEA och köpa nya ljus så vi kan mysa i mörkret. Jag hade tänkt att vi skulle städa. Jag tyckte att vi kanske skulle städa lite eftersom vi får besök imorgon.
MEN.....det blev inte så mycket av någonting av det ovanstående.

Tiden bara rinner iväg när man har en liten dotter som tar upp all ens tid, och det är så härligt.
Ella och S gick upp vid nio...och jag fick en välbehövd sovmorgon, till tio.......det va lyx det kan jag lova!!
Sen går allt i sin egen lilla takt och vipps är klockan tre :-)

Vi hann iallafall med en promenad nere vid havet....och förbi vårt lilla projekt :-) 
På vägen fick vi se årets första vårtecken i form av snödroppar, det är verkligen ett vårtecken för mig, vi hade fullt av snödroppar i vår trädgård när jag var liten.  
Ella sov gott i sin vagn hela tiden....vaknade dock när vi kom hem av ett gallskrik, mat trodde jag men ack nej. Hon ville bara mysa lite med mamma och sen somnade hon igen.

Hon är den mest underbara dotter som finns (klart det tycker ju alla föräldrar om sina döttrar) men det är ju så.
När hon ligger där i ens famn och tittar på en så smälter ett moders hjärta. Såå underbart.
Hon är vaken mycket mera nu efter hon har ätit och det är så kul. Hon tittar sig omkring och har börjar uppmärksamma saker runtomkring sig.


Hon såg sig själv i spegeln tidigare ikväll, som svar till det spottade hon :-) Vet inte riktigt om det va för att hon såg mig samtidigt eller om hon bara va chockad :-)
Nu håller S på att mata henne och förhoppningsvis somnar hon sen så vi får sova lite.
Imorgon kommer Anna och Rickard hit på besök. Det var längesedan dom va här. Sist vi sågs så va vi ute och åt på MOSAIK och jag var höggravid  nu har vi lilla Ella och det ska bli så kul att dom kommer och får träffa henne för första gången!!!

Sov gott så ses vi imorgon!!

Kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0