En sovande Prinsessa

Denna natten följde gårdagens....sessan somnade dock lite senare men sov sina 6 timmar vilket jag tycker är helt underbart. Sen ville hon va uppe, så vi gymmade, bytte om och mös i soffan. Sen kom kinket :-) Ett starkt tecken på att lillan är trött, när det sen går över till skrik då vet man att hon paserat gränsen för trött och är övertrött. I det läget får man nästan tvinga henne att somna , för hennes eget bästa och efter mycket sjungande, vaggande och smekande i pannan så somnade hon utslagen på min arm. Nu ligger hon i sin säng och sover så gott.

Hoppas hon tänker göra det ett tag så jag får tid att packa.
Idag åker vi nämligen till min mamma och hennes man , Ellas mormor och morfar.
Min kära sambo ska på konferens i 3 dagar och då ska vi va hos mamma. Det är lätt vårt lilla "hideaway" tiden stannar när man är där.
Inga bilar som brusar, inga stressade människor utan bara en massa tyst och härlig skog, en tänd brasa och en fäll på golvet. Det är där vi ska mysa nu i 3 dagar, ska bli riktigt härligt!
Men det är mycket som ska packas. Att resa lätt är ett minne blott :-)

          

Kram L


Kommentarer
Postat av: Leia

Fina bilder det där =)

2009-02-11 @ 00:21:48
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0