Godmorgon världen.....

vilken underbar dag!
Idag har vi sovit alldeles för länge.
Jag vaknade lite i tolv, och då hade inte Ella vaknat än så jag gick upp och gjorde mig frukost och en latte och tittade lite på tv. Efter en timme vaknade den lilla prinsessan. Sen lekte vi och hade kul tillsammans. När klcokan närmade sig halv tre så gjorde vi oss iordning för en promenad.
JFörst bar vagnen av till statoil, mamma L skulle hämta ut sitt paket med Biotherm produkter, så att mitt ansikte kan hålla sig fint och fräscht :-)

Sen gick vi till havet, vädret idag var väl ingen hit, men det va ganska så milt, och havet är ju alltid havet hur grått och trist det än är. Man får nya krafter.

Efter så gick vi till affären, skulle handla grejor så att jag kunde göra semlor till min älskade S.

Idag har Ella sovit super bra hela dagen, vaknade lagom till Let´s Dance och sen va hon vaken till halv elva, somnade men vaknade igen halv tolv, för att efter lite mat somna igen tolv, då man kan absolut inte klaga.Det går framåt.

Nu ska denna trötta mamma lägga sig i sängen och försäka få ett par timmar sömn :-)
Vi ses imorgon och då kommer lite bilduppdatering.

Sov gott!

Kramar L

Kommentarer
Postat av: Leia

Ha en fin lördagskväll!

2009-02-07 @ 18:21:08
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0