Godmorgon!

Prinsessan somnade igår vid 22-tiden efter att ha varot uppe i ca 7 timmar. Ibland förstår jag inte hur hon orkar? Sen blev det matning kl 04 och sen igen vid 07.30.
Sen va vi uppe lite, lekte i gymmet tittade på nyhetsmorgon, sen somnade hon igen vid 09.



Då passade jag på att ta en dusch och fixa frukost.
Så nu sitter jag här med min latte och ett par grova mackor med ost.
Ska krypa upp i soffan och mysa under en varm filt till efter tio.
Hoppas ni har en bra morgon där ute.
Här ligger snön fortfarande kvar och der är helt underbart!

MIKAELA  - Va stark, jag tänker på dig! Ring om det är något!

Kram

Kommentarer
Postat av: Lotta

Så söt hon är! Här i Schweiz är det lite vår i luften. Ha en mysig dag!

2009-02-20 @ 10:44:13
URL: http://vaniljochkanel.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hej allra finaste! Är så LYCKLIG att du finns i mitt liv och som jag sa när vi träffades var det nog menat att vi skulle finna varanra som vänner. Det är underbart att ha en vän som du. Jag beundrar din styrka och är tacksam för varje minut jag får tillsammans med dig och din familj. TACK för att du alltid finns där genom allt. Du är en mycket stark och underbar kvinna som jag är GLAD att ha i mitt/våra liv. Snart är vi grannar. PUSS! Förlåt att jag pratat så mycket om mig på senaste men jag vet att du förstår! DS.

2009-02-20 @ 19:42:56
URL: http://bebisfabriken.blogg.se/
Postat av: Josefine

Låter mysigt! Ha en bra helg!

2009-02-20 @ 22:50:46
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0