In Vino Veritas

Min prinsessa ligger nu och sover och jag sitter och njuter framför brasan med ett glas vin.
Detta är livet!!
Min ♥Ella är det bästa som finns och att få vara här uppe hos mamma i lugn och ro och bara njuta av varandra och av naturen är det bästa som finns. Dock saknar vi ♥S som är på konferens tills på fredag, men då kommer han och gör oss sällskap.
Snön ligger fortfarande vit utanför fönstrea och fåglarna äter frön på marken, en ljuvlig syn!

            

Hoppas ni får en trevlig kväll!

Kramar L

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej vännen! Så mysigt ni verkar ha det. Är ju faktiskt en av världens mysigaste ställen ni är på måste jag hålla med om. Kanske kan vi hälsa på er ngn helg i sommar? Hade varit så mysigt. Blir nog inget husköp tyvärr men men vi är LYCKLIGA ändå. Stora kramar M!

2009-02-11 @ 19:06:55
URL: http://bebisfabriken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0