Inatt jag drömde.....

Inatt drömde jag att vår skatt på 8 veckor hade börjat krypa :-) och varje gång jag filmade det så slutade hon så jag kunde inte bevisa för någon att hon gjorde det :-)
Tokiga drömmar ha ha ha .

Idag är det flyttdag. Kontraket för den nya lyan är skrivet och vi får nycklarna efter lunch.
Nästan allt är packat men som vanligt är där alltid lite smått som ligger och skräpar. Min man har precis kommit hem med frukost och hans kusin Robban är nu på ingång.

11.15 ska Ella och jag på BVC så vi äverlåter det mesta av bärandet till grabbarna (jag får dock inte bära något ändå så det spelar ingen roll) Dom klarar det galant dessa starka grabbar :-)

Om ni inte hör något ifrån mig så är det för att datorn inte blivit inkopplad eller för att vi helt enkelt har för mycket att göra. Återkommer senare med lägesrapport.
Hoppas att ni där ute får en bra dag.
Det hoppas jag att vi får.....för idag får vi ju vårt nya boende och det är så himla skönt!!!


En liten minnesbild på hur fint det va när snön fortfarande låg vit och solen sken

Stor KRAM på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0