När min dotter ler.....

........då stannar världen!
Det är sagolikt vad fint det är.
Ella har kommit på att om man ler så får man många gensvar. Hon ler hela tiden.
De senaste 2 veckorna så fäster hon blicken bättre och bättre och man märker att hon tycker saker och ting är roligare nu när man kan följa med blicken. Tex babygymmet, laban och prinsarna är hur roliga som helst, och vår stora tavla ovanför soffan har fått en ny beundrare.



Ella har också börjat att jollra en massa och ibland nästan skratta till när man pratar med henne, att härma henne är en annan favorit, då skrattar hon till lite.
Det är inte klokt vad ett moders hjärta kan smälta när man ser alla dessa framsteg hos sin dotter, hon är ju trots allt bara 7 veckor så tänk så mycket hon har att utforska och uppleva och tänk så många gånger man kommer tänka så. Det lillla livet som man fött, som man gett ett liv, att ett sånt litet liv kan förändra en så mycket.
Det händer nya saker varje dag. Ser verkligen framemot den här resan vi har framför oss, den är helt underbar!!

Stor kram till er där ute, hoppas ni har en bra dag!
Kanske är det någon småbarns förälder som är inne och läser?!
Då förstår ni precis vad jag menar. Hoppas ni har mysiga dagar tillsammans med era små kryp, om ni är mamma lediga!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Vad söt hon är lilla Ella! Jättefin blogg du har...



Vad kul att du också gillar Redken. Har jättesvårt för att hitta rätt i produktjungeln men den här serien är verkligen perfekt för mitt typiskt skandinaviska hår.



Ha en fortsatt bra måndag nu! Kram /Katta

2009-02-16 @ 16:44:55
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Melinda

Hejsan och tack för din goa kommenntar inne på min blogg. Förstår precis vad du menar med att man smälter när ens barn ler åt en. Fast min yngsta har hunnit bli 2 1/2 år vid det här laget så minns jag de där första leenden :-).



Självklart kan du beställa saker och jag skickar. Skickar saker varje vecka runt om i Sverige :-). Vi håller på och bygger upp en webbshop som snart skall kunnas dra igång hoppas jag...men tills dess så skickar jag som vanligt :-).



Så hojta till du bara :-).

Ha en fortsatt bra kväll.



Kraam

Melinda

2009-02-16 @ 19:14:19
URL: http://migoalice.blogspot.com
Postat av: Lisa på Furutorp

Hej!

Vilken söt & go liten prinsessa du har där hemma! Lyckliga du!

Du frågade om du kan beställa saker från Furutorp, och det går jättebra att maila om du har frågor eller vill beställa något, så skickar jag med post eller bussfrakt.



Må så gott!

Lisa på Furutorp

[email protected]

2009-02-16 @ 20:51:39
URL: http://livetpafurutorp.blogspot.com/
Postat av: Lina

Tack, detsamma! =) Mirabelle är en väldigt nöjd bebis och hänger med på det mesta med glädje men vi är ändå noga med att ge henne lugna dagar med minimal aktivitet, tror det är viktigt både för henne och oss.



Vi har också ett Labangym och Mirabelle älskar fortfarande sitt!

2009-02-16 @ 21:04:32
URL: http://linalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0