....nu grönskar det

I skrivande stund är jag egentligen mitt uppe i städning....men va tvungen att lägga in en bild på mitt nya stileben.
Nu när solen lyser ute och kastar varma strålar in igenom vardagsrumsfönstret så måste man ju ha lite vår.
Så lite lökar i en fin vas blev det och såklart mitt  fina lilla hus från Walter & Co som jag prydde på en ljusbricka. Ljusbrickan är ett form av ett hjärta och köpt på samma ställe som huset, nämligen SYSTER LYCKLIG.




Måste lägga upp en bild på min sovande Prinsessa.....




Nu ska jag återgå till min städningen, sen är det duschen som gäller så man blir lite fin innan gästerna kommer.

STOR Kram till er denna söndagen, le lite extra mot en person du möter!
// L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0