Nytt projekt.

idag var första dagen som jag va ifrån sessan, inte hela dagen ens, utan kanske en timme. Man kan lugnt säga att jag blivit blödig.
Jag har inte varit ifrån henne innan.

Min kära sambo jobbar ju varje dag så han är ju från henne, men jag har henne ju här hemma hela tiden.
Idag skulle jag på ett möte kl 15 så då kom S hem och tog henne. Kändes konstigt att inte ha henne med eller va hemma med henne.
På samma gång så kände jag mig som Linnéa igen :-)
Tror det är viktigt att göra det också, på samma gång som det är kul för S att va själv med E lite.

Iallafall så resulterade mitt möte i något bra, något jag ser framemot väldigt mycket.Något spännande och intressant.  Den som läser får se  :-)
Nytt projekt på gång :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0