Otur!

Man kan lugnt säga att vi har otur. Undra om vi gjort något elakt i ett tidigare liv som rättfärdigar all denna otur. När jag hade kokt Ellas flaskor hörde jag ett konstigt surrande, jag stängde av fläkten men det fortsatte. En sekund senare small det till i hallen. Säkringen hade gått och jordfelsbrytaren hade slagit in.
S kom till min räddning och vi konstaterade att det va spisen. När vi drog ut den så luktade det bränt och vi kan inte återställa. Så imorgon så är det jag som får ringa en elektriker som kommer och kollar på eländet.

Som tur var har vi bestämt med våra middags gäster att vi skulle "order in" så det räddade oss.
Men man känner sig dock lite handikappad utan spis.

Återkommer med uppdatering.

Kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0