Premiär!

I onsdags så va det premiär för vår lilla Ella, nämligen restaurangpremiär!
Restaurangen som hade äran att ta emot vår lilla Ella (och förövrigt en del av vår släkt) var Bryggeriet i Ystad.
Jag har aldrig varit där innan (trots att jag bott i Ystad i 2 år, 2002-2004) Kan varmt rekommendera det, och för er ölälskare så är det nog toppen.
Ystad färdköl ska nämligen va en delikatess om man ska tro de som gillar öl. Jag är själv ingen öl älskare.

Premiär nr 2 var mindre rolg, det va en begravning. Min morfars fru har gått bort. Så hennes begravning var vi på i onsdags förmiddag. Den va enkel fin och minnesvärd!

Ella skötte sig superduktigt, "sjöng" med lite i psalmerna på begravningen men som man säger, barn lättar ju upp stämningen.

Efter Ysatd så bar bilen till Lund, vi skulle lämna av min bror och sen köra till mediamarkt. Där inhandlades en dammsugare (Elektrolux, ultra rapid) den platsar superfint  här och är toppen bra.
Mamma Linnéa fick sig även en ny plattång, vilket behövdes då den gamla blivit slö.

Kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0