Skulle gått till frisören.....

.....men tog saken i egna händer.
För några veckor sedan hade jag bokat tid till frisören (Ella var bara 2 veckor då) , lite friskt vågat kanske. Men efter graviditet, förlossning och hemmavistelse så kände jag att jag behövde det. Utväxten blev ju inte mindre kan jag säga.
Dagen innan fick jag ångest......jag kan ju inte åka ifrån min älskling så länge. Så jag avbokade.

Ringde mannen som körde inom MAXI och köpte ett slingkit, HÄR SKA DET SLINGAS tänkte jag. Så jag höll tummarna det hårdaste jag kunde när jag väntade på att tiden skulle gå ut. Resultatet blev faktiskt bra, inte lika bra som när IZA gör det men ändå, för 100kr, så kan man kanske inte förvänta sig mer. Nu har det gått några veckor och jag tycker att det fortfarande är lite mörkt. Så japp, mannén svängde inom MAXI igen och nu sitter jag med slingmedlet i och väntar på att tvätta ur det för att se hur resultatet blir.
Kanske det blir fööör ljust denna gången. Håller tummarna!
JAg kanske skrämmer Mickan i dörren imorgonbitti?!

Ja, för imorgon kommer Mickan och hennes son L, han är snart 1år gammal, helt underbar liten grabb. Dom ska vara här hela dagen hos oss och mysa. Ska bli så himla kul också ska jag visa Mickan vårt lilla projekt som blir färdigt i dagarna, lovar att dela med mig då, när vi har lite mer kött på benen :-)

Lillan sover sedan 20.30 och jag hoppas att det är för natten så jag hinner sova ett par timmar innan hon vill upp och äta.

Godnatt där ute i mörkret. Sov så gott!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0