Sovmaraton

Inatt har vi lite av ett rekord. Ella somnade 23.30 igår (bara det är ett framsteg då hon de senaste veckorna inte somnat före 01.00) sen sov hon ända till 05.30 imorse. Det blir bara bättre och bättre. Nu ska man bara lyckas komma ihåg detta när det kommer en natt då hon inte somnar. Men man lever väl på hoppet att hon ska sova längre på morgnarna :-)
Jag ä ganska nöjd med att hon sover 6h i följd, inget att klaga på där inte.

Nu har Sessan somnat om så jag ska faktiskt fälja i hennes spår och  gå och lägga mig igen och sova ett par timmar.
Idag är det dax för BVC, ska bli kul att se hur mycket hon gått upp i vikt och om hon växt något sedan vi var där sist.
Vi försökte dock mäta henne med ett måttband igår, vilket inte va det enklaste, fick det till att hon skulle växt 2 cm sedan sist så vi får väl se.

Godnatt en stund till och jag önskar alla er som är på väg till jobbet en bra dag och till er mammor i husen, hoppas ni fått sova gott inatt.

Kram L


Kommentarer
Postat av: erics mamma

Jag kommer så väl ihåg de där nätterna när man jagade sömn. Jag blev glad för fyra timmar i följd :). Men jag lovar, det blir bara bättre! Eric sov några timmar i taget de första månaderna och sedan pang bom, vid 6 månaders ålder sov han plötsligt hela nätterna rakt igenom. Ljuuuvligt! Kram på dig och söta Ella

2009-02-09 @ 07:42:04
URL: http://www.lill-buddha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0