Torsdagen med stort T

Idag blev en liten milstolpe. Allt föll på plats!
Det vi trodde vi hade förlorat kom tillbaka ill oss på ett sätt.Mer om detta när vi fått mer kött på benen.

Ella och jag tog det lugnt på dagen (sov faktiskt ganska länge)
Vilket va skönt eftersom natten varit sådär.
Ella fick en ny overall, eller ska man säga overallpåse, för det är en sådan med armar men inga ben. Hon kan ligga och spralla med benen fritt, vilket hon älskar.
När S kom hem så la vi henne i vagnen och gick och tittade på vårt projekt :-) Sen gick vi till affären och handlade och jag hämtade ut ett par paket, en present till S från Ella och mig och ett paket från "Syster lycklig". En helt underbar butik som man aldrig kan titta sig mätt i. Där hade jag beställt ett par virkade små tofflor tilll Ella från Listbeth Dahl och ett zinkhus från Walter & Co och ett ljusfat i form av ett hjärta, i zink. Ska visa bild  när jag kommit fram till hur man för över bilderna på denna datorn.
HAr satt det på soffbordet med stenar i och huset brevid, superfint. I en kruka fick också några narciss lökar ta plats, lagom vårigt nu när allt annat är grått och trist.


Ta hand om varandra.

Kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0