Vårt hem i bilder.

Ett av mina stora intressen är inredning, ibland till min kära sambos förtret.
Jag vet inte hur många gånger han frågat, kommer du någonsin bli nöjd?.

jag tror inte det, att köpa nytt och byta ut är ju det som är kul, inför årstider och högtider :-)

Nu har vi bott här i ett år och jag har hunnit byta ut ganska mycket under det året. Här kommer lite bilder på hur det ser ut nu.

           
Vårt köksbord för tillfället.


   Vårt vardagsrum, som går i vitt och grått         
Vardgsrummet går i vitt och grått.



  köksfönstret, går i vitt      
Köksfönstret går i vitt vitt vitt :-)


vår dotter pryder väggen i hallen
Vår dotter pryder väggen i hallen.



Våreh har fått flytta in, vita tulpaner på soffbordet, krispigt och härligt.


Sovrummet också i vitt.



Hyllan ovanför sängen.



Bänken i hallen.


Min egengjorda  griffeltavla.


En tavla av min favorit konstnärinna Madelene Pyk, hänger ovanför soffan.




Byrån i sovrummet. Skyddsängeln som står på tavel listen har jag fått av min mamma, den har jag haft med mig vart jag än flyttat. Tror någonstans att den faktiskt skyddat mig från ett och annat.


 .

Pappas gamla klocka hänger på väggen i köket.


Älskar hjärtan på tråd.


Till våren kommer nog lite nya bilder, på hur det har ändrats med vårfärger och blommor.

Hoppas ni haft en bra dag och att ni får en trevlig kväll!

Ps) det är ju tvår projekt igång här hemma :-)

KRAMAR L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0