Vi dansar, packar och sjunger

oss till sömns.
Jag försökte den metoden på Ella ikväll men lyckades inte särskilt bra. Som vanligt va hon så trött så hon gick på sparlåga och skulle absolut inte sova. S provade några gånger men icke, sen tog jag över och fick nästintill tvinga henne till att sova. Till slut somnade hon på min arm och nu ligger hon i sin säng och sover (förhoppningsvis) för natten.

Den här fredagen har varit händelserik, både positivt och negativt. Vi har fullt upp med att packa (vi flyttar nästa helg och bestämde det för 3 dagar sedan så ni kan kanske förstå att det känns lite stressigt) vilket inte är så lätt med en liten Ella som vill va med. Har fått en del gjort iallafall.

Detta har varit vårt projekt för er som har undrat. Igår fick vi kontraktet så nu är det officiellt. Flyttlasset går några hus bort, vilket känns skönt eftersom vi har så kort tid på oss. Det blir till ett större boende på markplan vilket jag tycker är superskönt. Idag hade vi en tjej som va och tittade på vår lägenhet, hon ska ge besked på måndag, så vi får se. Vi får nycklarna till vår nya lya på tisdag och då börjar flytten.
Ska bli härligt att komma till något helt nytt där ingen bott förr. Det är något speciellt med det. Jag har aldrig gjort det, min ambo däremot har haft lyckan att göra det 2 ggr så han är van ha ha ha .

Ska bli så himla härligt att köpa lite nya möbler, få inreda ett rum till Ella med en massa mysiga tjejsaker :-)
Få köpa utemöbler och en massa nya växter. Måste dock snickra ihop en liten spalje då det är fritt blås in på uteplatsen nu. Kan va skönt att få ha lite insynskydd.
Återkommer med lite bilder och uppdatering.

Nu ska jag återgå till mina flyttkartonger och mitt planerande. Ha det toppen!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0