Vinden har vänt!

För att citera min man och Petter :-)

Till följd av ändrad ersättning till vår lilla prinsessa(vi tror att det beror på det), så har dagarna och framförallt kvällarna och nätterna blivit bättre (iallafall igår)

E var vaken med oss igårkväll, lekte i gymmet och satt i sin babysitter (förövrigt första gången hon sitter där en längre tid)
Hon va en underbar social tjej igår. Det är kul när hon kan va uppe längre tider med mamma och pappa. 







                                                                    
Vi preparerade inför natten med ganska så mycket mat.
Sen när sessan somnade vid 23-tiden, japp ni läste rätt. E somnade klockan 23.00 igår.
Jag vet inte om jag elelr min man va lyckligast.

VINDEN HAR VÄNT!

Förhoppningsvis har dygnet också gjort det, så att inte sessan vill va vaken till 02 på nätterna, det gynnar ju faktiskt inte någon, allra minst henne.

Vår tjej mår prima av den nya ersättningen och det är underbart, får hoppas att det håller i sig :-)
Hon vaknade en gång i natt ville ha mat, men däckade meddetsamma och samma nu vid halv sju.
Min lilla prinsessa sover nu gott igen och jag ska gå in i sovrummet och göra henne sällskap ett tag.

Sen blir det en promenad vid havet och en massa gymmande :-)

Hoppas ni får en underbar dag!

Kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0