Då blev det till slut en blogg :-)

När min kära man en kväll sa till mig att han skulle starta en blogg så skrattade jag mest. Jag tror att jag frågade honom mer än 5 ggr om han skämtade :-)

Han va inte den första som jag förväntat mig skulle starta en blogg.

Jag har länge funderat på detta, om jag ska starta en blogg, men har inte riktigt kommit på något riktigt syfte med att göra det.
När jag blev gravid va det en del som undrade om jag skulle blogga om graviditeten. Jag kände att nej, det är inget för mig. Jag är inte den som lämnar ut mig på det sättet.

När jag nu sitter här som mamma till en dotter  på drygt 2 veckor, så kommer jag på mig själv med att vilja dela med mig av mina tankar och funderingar. Reflektera över livet, och ja skriva av sig om vardagen helt enkelt.

Jag är 26 år gammal och bor med min sambo S (29år) och vår dotter Ella (född den 30/12 2008) i Bunkeflostrand söder om Malmö. Vi har bott här i 1 år nu och känner att vi hittat hem, detta är verkligen där vi vill bo.

Jag är mammaledig med vår dotter, än så länge är S hemma med oss, men börjar jobba på onsdag i nästa vecka.
Känns lite konstigt att helt plötsligt vara hemma helt själv, men det ska nog gå bra.

Så alla som hittat hit!

VÄLKOMNA!!

Hoppas ni ska trivas!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Renå

Följer med spänning detta! Läser S blogg också. Han är ju van skribent! :)

2009-01-16 @ 08:12:12
Postat av: Mikaela

Å, va kul. Jag kommer läsa VARJE dag garanterat. Så spännande att följa dig Linnea och er nya lilla familj. Vad har S för bloggadress? Kramar!

2009-01-16 @ 08:34:56
URL: http://bebisfabriken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0