Godnatt mina vänner!

Efter att ha funderat över om vi ska väcka vår dotter (som sovit 5,5h i sträck) för att ge henne mat innan vi somnar, det hör inte till vanligheterna att hon sover så länge. Utan brukar vakna efter ca 3 timmar och vilja ha mat.

vi va nog båda i lite chock, och lite fundersamma om man ska väcka för att mata eller inte.
Med lite råd och stöd från Mickan kom vi fram till att vi ska nog va nöjda när hon sover så bra och inte väcka henne, njuta av stunden och sova vi med.

Så klart , bara för att vi bestämde det, så vaknade prinsessan.

Nu sitter min man och matar, jag har bytt på henne och vi önskar från den innersta delen av våra kroppar att hon somnar om igen och sover 5,5 timmar tills nästa matning.

Man kan ju alltid hoppas!

Så jag säger godnatt mina vänner, hoppas att ni sover gott i era sängar!!

Kram L

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad mysigt ni verkar ha det:) visst är det underbart med dom små liven. att vara mamma är det bästa som finns. ha det bra,

Anna mugelli

2009-01-18 @ 20:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0