Hon sover!!

Eller rättarsagt hon har sovit mer än en timme....nu håller jag på att laga mat och vi håller tummarna för att hon sover vidare så vi kan äta tillsammans min man och jag :-)

Måste bara skriva att min kära sambo redan fått ut sina pengar för sina pappa dagar.....i måndags la han in de sista dagarna och idag fick han utbetalningen....så fort har det nog aldrig gått.
Vi förväntade oss att det skulle ta den tiden dom sa, minst fyra veckor handläggningstid. Å andra sidan så hade vi lite framförhållning och skickade in hans arbetsgivarintyg redan i början av december, kan ju varit därför :-)

Vill också passa på att tipsa om 2 st bloggar. Båda "pappabloggar"
Den ena är min sambos.......www.medanhonsover.blogg.se
Den andra är en Lundapappas blogg.....www.alskadeisabella.blogspot.com
Underbara bloggar båda två....läs och njut!!

Idag har större delen av dagen spenderats här......
  Uppbullad med kuddar och en liten Ella i famnen.


Kram L

Kommentarer
Postat av: erics mamma

Söt blogg du har! Hittade den via Isabellas. Isa och min son Eric är kusiner. Ha en bra kväll! /M

2009-01-23 @ 22:07:37
URL: http://www.lill-buddha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0