Min älskade förlovningsring!

Äntligen!
Jag får på mig min förlovningsring!

Precis i början av min graviditet så friade min man till mig.......vi beställde ringarna.
Precis sådana som jag velat ha, släta i vitt guld.
Vi mätte fingrarna och fick ringarna. Men de passade ej. Efter ett par turer med att skicka tillbaka dem så fick vi äntligen rätt storlek.
Stefans ring passade perfekt, medans min inte passade alls. Efter så många ändringar så hade tiden gått och jag hade börjat att samla på mig vatten.
Ringen passade med andra ord inte.

Jag ville skicka tillbaka den och få den utvidgad, men lyssnade på min man att det skulle va onödigt då jag fött skulle ju mina fingrar gå tillbaka till normal storlek igen.

Efter förlossningen så provade jag ringen, men den passade inte.

idag när jag hade bytt på Ella, slog det mig att jag skulle prova ringen.
Jag satte på mig den och yeee........den passade. Sitter fortfarande lite tight, men dock, den passar :-)

Efter månader utan ring, och känslan av att inte va förlovad, så kan jag nu ha min ring igen.

Lyckan är total!!!!

Kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0