Min dotter sover....

Efter mat , ny blöja  och mys i babygymmet bestämde vi oss för att gå ut på en promenad innan det började regna!!

Ella sov inte men jag va övertygad över att hon skulle somna när hon väl kommit i vagnen. Vi gick ner till affären , behövde komplettera lite inför middagen ikväll, och köpa lite nya tulpaner!

Efter affären så gick vi en tur ner mot havet, precis när vi kommit ner började det regna, typiskt!
När vi hade ca 10 min kvart hem så började Ella gråta, jag tittade på klockan och hade helt glömt bort tiden, nu var hon hungrig, blir fortfarande lite små nervös när hon börjar gråta när vi inte är hemma, eller är en bit från hemmet. Hon är ju så liten fortfarande (4 veckor på tisdag) så jag tycker  så synd om henne när hon är ledsen.

När vi kom hem så fick hon mar, ren blöja och sen slocknade hon i min famn när vi tittade på Gordon Ramsey´s "The F word". Jag la över henne i sängen och nu sover hon förhoppningsvis ett tag så jag hinner göra alla "måsten"
Eller ska jag kanske bara lägga mig ner i soffan ett tag och vila?!

Min kära sambo jobbar idag , men kommer snart hem,,,,oh vad jag längtar!

Hoppas ni har en bra lördag!

Ps) Tack Mickan för ditt "peptalk" idag, det behövde jag, och för att du alltid finns för mig, dag som natt!!!

Kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0