Min man kom hem med en Nespresso Lattissima.....


Vi har pratat om detta ganska så länge, om att köpa en kaffemaskin alltså.
Det konsumeras ganska så mycket kaffe i denna familjen (läs min man) :-)

När jag va gravid så slutade jag att dricka kaffe, det påverkar hur kroppen tar upp järn, och jag har aldrig haft särskilt bra HB värde.

Jag har efter graviditeten inte fått tillbaka mitt sug på kaffe, men däremot på latte.
Vi båda har velat ha en kaffemaskin men varit, ska vi säga dumsnåla.
Ah vi kan dricka vanligt kaffe.
Men, man har alltid önskat sig en rykande färsk latte på morgonkvisten när man stiger upp och strosar runt i sin morgonrock :-)

Så idag när min man hade varit några ärenden så kom han hem med en kaffemaskin, närmare bestämt en Nespresso Lattissima......och min lycka va gjord.


Så, nu sitter jag här och väntar på att få provsmaka en rykande färsk latte i mitt underbara hem.......

Så med en ny MAMA och en god latte ska jag nu sjunka ner i soffan och njuta av att mitt liv är ganska härligt, trots sömnbrist :-)

Kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0