Sempdroppar och minifom!

Det är den nya taktiken här hemma nu.
Pratade precis med vår BVC sköterska Ulla, hon är världens bästa! jag berättade för henne om våra nätter,   och som nu har gått över till dagarna också.
Vår lilla prinsessa har såå ont i magen, hon är alldeles spänd och bara gråter och skriker på nätterna....och idag har hon varit så ända tills nu.

Det skär i hjärtat att se henne så, man vill kunna knäppa med fingrarna så blir allt bättre, men så enkelt är det ju inte.
Nu fick vi rekomenderat att köpa minifom och sempdroppar, och sedan kombinera dessa två. ar dock ett par tre dagar innan de verkar, men bättre sent än aldrig!

Nu har iallafall min sessa deckat av utmattning, får se hur länge hon sover nu. Hoppas hon kan få sova några timmar för hon har inte sovit mycket det senaste dygnet.

Mamma L har iallafall gjort sig en latte och hunnit göra sig iordning lite (satt i pyjamas och sovtoffs fram tills nu) så man känner sig lite mera som en människa.

Nu ska jag krypa upp i soffan med min nya serie "The Mentalist" får se om den är något bra, eller om jag somnar :-)



Hoppas ni har en bra dag!
Kram L

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej gumman. Gud vilken underbar sessa ni har fått. Önskar er all lycka och hoppas ni har det super bra. Hade varit jättekul att ses ngn dag.

Massor med kramar från mig

2009-01-27 @ 10:49:39
URL: http://www.johannaheide.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0