Vår dotter är ett A barn!

Efter en dag med en vaken Ella nästan hela dagen, så somnade till slut prinsessan.
Vi somnade däremot inte, ♥S satt vid datorn och jag kollade på ngr avsnitt av "Brothers and sisters".
När klockan närmade sig tolv halv ett tiden så va jag så trött att jag gick in och la mig, satte på tv i sovrummet och slötittade på "2½ men" (för övrigt en mycket underskattad serie) . ♥S kom in vid ett tiden och la sig. Innan vi somnade så va vi ganska övertygade om att vi skulle få sova en timma ungefär för sen skulle nog prinsessan vakna och va hungrig.
Vi sa godnatt, och somnade nog ganska så omgående..........

Nästa gång jag vaknade så va prinsessan i full gång med att vakna och ♥S stod vid hennes säng.....jag frågade vvad klockan va......och min man sa 05.20 :-o......VA?!

05.20.....det betyder att vår lilla prinsessa har sovit i lite mer än 7 timmar.
Vi va i chock, jag kunde inte fatta det. Vår lilla 3 veckor gamla dotter har sovit i 7 timmar.
Vi va ganska lyckliga, det är lyx, verkligen!!



Så vår dotter har kanske insett det härliga med att sova, eller så va detta bara ett snesteg i sömnschemat :-)
Vi är iallafall utvilade föräldrar idag.....känns skönt!!

KRAM L

Kommentarer
Postat av: Mikaela

GRATULERAR =)

2009-01-20 @ 18:04:40
URL: http://bebisfabriken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0