Vår prinsessa!

Hej hopp!
Idag va min ♥bror (♥E morbror) och hennes ♥kusiner här :-)

Mina brorsöner satt i soffan som ljus, uppslukade av Nintendo och vi vuxna satt och drack en god latte...  .....pratade en massa om livet, om barn.
Min ♥svägerska och minstingen i familjen var hemma(♥M va nämligen förkyld) ♥M är född ett halvår innan ♥E, så dom kommer att kunna leka mycket tillsammans!

♥E fick en present av dem, ett par röda och beiga Pumaskor, så gulliga! Det är hennes första skor och ska självklart matchas med någon tuff sportig klänning framåt vårkanten.

               Riktigt tuffa....min bror har exemplarisk smak

Min kära ♥sambo har idag hängt upp ♥Es mobil över hennes spjälsäng . Hon älskar den, ligger och tittar på den och jollrar.

                         

En annan present som vi fick av våra kompisar från Jutahusen  :-) är den här läckra nappflaskan, från ARMANI BABY
Självklart ska vår dotter äta med stil ;-)





Idag längtar jag efter vår, krispiga tunikor, ballerinaskor och kjolar!


"Aliquando et insanire iucundum est  -  Ibland är det skönt att få vara galen"

Kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0