Vårt gömställe.....

Nu är vi hemma igen.
Vi har varit hos min mamma, vårt gömställe.
Min mamma och hennes man bor i mitt i skogen i Halland.
Med två hundar, en massa kräftdammar och stora jaktmarker, med andra ord det är paradiset.

Vi kom dit i lördags, första gången Ella va hos mormor och morfar.
Så härligt med lite miljöombyte och annan luft.
Allt är så tyst och lugnt där uppe, man slappnar verkligen av när man är där, och det kunde vi behöva.

Lotta (mormors tant som dom döpte henne till :-) och hennes man Dan va också där. Ett helt underbart par.
Lotta och mamma hade en djup diskussion om hur man viker ihopa blöjan när man byter........ha ha (mormors första blöjbyte)

Vi har med andra ord bara njutit denna helgen, blivit servade och bortskämda. På alla sätt och vis.
Mamma och Leif har varit helt underbara och Ella har sovit som en prinsessa. Måste va den Halländska luften :-)

Igår gick vi en lång promenad ner om Hjörnereds sjöarna och vippentorpet, en runda på ca 1,5h....helt underbart.
Mammas minsta huns Isa fick också följa med, som för övrigt vaktar Ella som om det vore sin egen valp. Hon har inte slappnat av en sekund denna helgen :-)

                          

Igår fyllde också min man år, hela 29 år blir han ....GRATTIS!!!

Så med andra ord, helgen i vårt gömställe har varit fantastisk.
Vi kom hem idag vid lunch, utvilade och som nya personer :-)

KRAMAR L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0