Ellisen!


Ella hade sin nya kläönning på förra helgen när vi skulle till hennes farmor.
Såklart fick Uggsen på också kallt om fossingarna annars :-)



Så här mysigt har Ellisen det i sin vagn om dagarna när hon sover :-)
Detta kortet togs tidigare i veckan när vi körde in henne i hallen, klockan va då halv nio på kvällen. Vi var övertygade om att hon skulle vakna men icke jag började att klä av henne och sen lade jag över henne i sin säng och sen sov hon för natten :-) Första gången det lyckats :-)

Ella sover ute i vagnen och jag har hunnit med en massa to dos, skönt!! Nu klurar jag på middagen och sen ska jag bädda rent i våra sängar :-)
Har till och med hunnit att platta håret idag :-)

Kram

Inredningsbilderna på nog vänta lite.....

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Finaste prinsessan. SÅ fina kläder hon fått och tjusiga skor ;)

2009-03-13 @ 18:14:47
URL: http://bebisfabriken.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej Linnéa! Jag måste ju bara kika in och lämna ett spår. Har läst din blogg ett tag och måste gratulera till er lilla prinsessa Ella som är SÅ SÖT!!!!! Och vilken fin blogg du har! Blir så nyfiken på att se hur ni har det i er nya lägenhet också men förstår att bilderna kommer ta ett tag, det verkar vara hektiskt att vara småbarnsförälder (hur hinner prinsessan med att ha två småbarn OCH hinna blogga så mycket som hon gör???? Jag har inga barn men hinner ju knappt blogga!! ;) ).



Hoppas ni får en mysig helg! Kram

2009-03-14 @ 10:05:08
URL: http://lillaemma1984.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0