En dag full av pussar.....

Skatten har varit lite orolig idag inte rikigt sovit som hon ska. Första sovstunden blev inte så lång, vaknade och ville ha mat. Sen brakade det loss. Sessan har inte bajsat på ett par dagar så jag började bli lite orolig. Det konstiga är att hon verkade inte så brydd över det själv, vilket hon va i början då vi börjat med ersättning och hon inte bajsade alls. Men idag kom det och man kan väl säga jag har då aldrig blivit så glad över att någon bajsat , tänk vad lite som kan göra en lycklig!

Har pratat med min mormor  idag. Vi hade inte pratat på länge, bestämde att vi skulle köra ut till henne nästa vecka. Hon har inte sett Ella än så det är på tiden.

        
Ella och jag tidigare idag.                               Ellas favoritmin, pussmunnen.

Vid 15-tiden la jag en trött Ella i sin vagn och hon somnade bums. När vi kom hem så passade jag på att göra köttgrytan som vi ska ha ikväll. Alltid lättare att laga mat när sessan sover.
Hon står på baksidan och har faktiskt sovit i 2 timmar snart. Hoppas hon sover lite till då hon verkligen behöver det.
Man märker att hon äter mer nu och att hon växer en massa. Hon nöjer sig inte med det vi gjort till henne innan , så det är bara att plussa på med mer mat :-) Härligt att se henne växa. 

Nu har jag fixat lite här hemma, tänt lite ljus, snittat om tulpanerna och plockat undan lite. Snart är alla flyttkartongerna borta och då ska jag storstäda ordentligt. Känns inte riktigt lönt nu när man fortfarande drar in och ut en massa lådor.

Nu ska jag sätta mig i soffan en stund innan min kära sambo kommer hem och vi ska äta.
Hoppas ni har haft en bra dag idag.

Kram 

Kommentarer
Postat av: erics mamma

Hihihi vilken otroligt söt pussmun! Den där filten hon har är från Lexington kanske? Eric har likadan i ljusblå. Själv skulle jag vilja ha den i rosa, superfin. Kramar M

2009-03-04 @ 21:51:20
URL: http://www.lill-buddha.blogspot.com
Postat av: Linnéa

Ja den är från Lexington, så otroligt mjuk och skön. Ella har den med sig överallt :-)

2009-03-05 @ 12:26:35
URL: http://lillapluppsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0