FÖRLÅT!!!!

Hej....
Längesedan jag gjorde ett inlägg. Ellisen har varit sjuk här en veckas tid så all fokus har legat på henne. Hon har sovit dåligt och det resulterar i att jag sover dåligt! Därför har all tid när hon passat på att sovit gått till att vila mig och hämta krafter. Skatten börjar bli bättre nu, lite snorig fortfarande men det blir nog bättre snart.
Måste slå ett slag för Malmö tillverkade NosFrida, som varit underbar när sessan varit sjuk. Det är en smart grej som man använder till att suga ut snor från näsan på små bebisar, alla som inte har en sådan, KÖP EN!!

Nu har sessan sovit sedan en dryg timme tillbaka, S och jag har fått lite vuxen tid med god hemmabakad kaka och espresso. Nu väntar sängen så det blir inget långt inlägg. Men imorgon blir det destu längre plus att jag ska lägga in bilder på Ellisens nya kläder som jag köpt!

Godnatt alla och vi ses imorgon!!

KRAM L

Kommentarer
Postat av: angelica

klart du ska ta hand om sjuklingen bloggen får komma i andra hand :)

2009-03-13 @ 00:08:19
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0