Full fart med Ellisen.....

Idag har allt gått i ett.
Ellisen valde att vakna klcokan åtta idag, och det tyckte vi va helt ok då hon oftast vaknar vid sju :-)
Så vi gick upp och åt frukost allihopa, lekte i gymmet, satt i soffan :-)
Efter ett tag blev skatten trött, så vi la henne i vagnen för att sova och hon sov, i hela 1 timme :-)
Hon ville helt enkelt va vaken. Efter ett tag vaken och lite mer mat så blev hon kinkig =trött igen så S gick ut med henne en runda medans jag fixade lite på hennes rum. Kom tillbaka och hon sov i 20min :-) Det är så härligt när hon inte sover och inte är nöjd med ngt alls.
Nu fick skatten va vaken, vi hängde upp hennes mobil ovanför skötbordet, satte upp gardiner i hennes rum och tvättade några maskiner tvätt och efter allt det så va vår skatt hungrig igen och åt, somnade med flaskan i munnen och nu sover hon i vagnen och S har gjort sen lunch till oss. Gott!! Sillmacka med ägg och rödlök :-)

Nu ska jag snart hänga upp den sista maskinen tvätt och sen ska jag fixa färdigt här hemma!!

Måste bara visa världens sätaste tröja/tunika från Mini A Ture som Ella fick förra veckan   


Så här söt va Ellisen efter sin 20 minuters nap :-)

Måste säg att jag ville verkligen inte göra deltagarna i Robinson sällskap igår. Fy vad vidrigt att bo i det träsket!! Det va nog många som ville därifrån.
Såg Micha på nyhetsmorgon idag och han ville inte kommentera romansryktet. Sa bara att de va väldigt "goda" v'änner och tyckte om att ungås :-)

Nu är det tillbaka till verkligheten.
Lovar att det snart kommer upp lite inredningsbilder :-)

KRAM  L

Kommentarer
Postat av: erics mamma

Bedårande tunika!!! Och ännu sötare Ellisen ;). Visst var det vidrigt i Robinson, man var inte ett dugg avundsjuk! Kramis

2009-03-23 @ 07:11:33
URL: http://www.lill-buddha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0