Godförmiddag!

Här kommer lite smakprov på Ellisens nya kläder :-)
jag älskar dem, kvaliten är oslagbar, den är så mjuk och härlig!

          

Bodyn är från märket Ej sikke lej och pyjamasarna och jackan är från Katvig, till jackan fick hon en likadan randig mössa också. Det blev även en rosa och vit randig body från Katvig.

Nu ligger sessan i sitt babygym. Hon vaknade klockan sju imorse och har varit vaken sedan dess, somnade i min famn efter mat för en timme sedan men vaknade efter 20 min :-) Så det får nog bli påfyllning på mat och sen en tur i vagnen så hon får sova lite min skatt för nu är hon allt lite grinig!!

Om jag har tid så kommer det nog lite inredning sedan :-)

Måste bara visa det fina kortet som Ellisen fick av sin mormor på sin namnsdag 

Kram på er så länge // L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0