Godmorgon Tisdag...

...dagen började klockan 08 då tyckte sessan att det var dags att gå upp. Inatt åt hon fem och somnade med flaskan i munnen så jag la bara in henne i sängen och somnade om.

Vid 09 kom Ellas morfar hit. Han skulle hämta några saker vi fixat åt honom och så klart hälsa på sitt älsklings barnbarn :-) Han stannade bara en liten stund då han skulle på "gubba träff" i Blentarp hos gamla kolleger. Men det var en mysig liten stund.
Han skulle lämna hundarna hos min mormor Svea , Ellas gamlemormor, eller som min mormor säger "lillemormor" ingen gillar väl ordet gamlemormor :-)

När morfar kört hade Ella varit vaken i 2 timmar och va ganska  trött så det blev ombyte , japp vi gick i jamas när morfar kom :-) och sen la jag skatten i vagnen. Hon somnade meddetsamma och sover nu på baksidan. Gjorde mig själv iordning och nu väntar vi på Jeanette och Emil.
Vi ska ta en promenad.



Egentligen så skulle jag gått till dem men eftersom jag känner att jag har en förkylning på G (kurerar mig med esperotox och C vitamin) så ville jag inte smitta, så det blir en promenad och en utomhus fika istället.

Nu ska jag äta lite frukost och sen kommer nog Jeanette.
Hoppas ni får en bra tisdag där ute.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilken lite skatt ni har fått.

Stort gratttis.



Visst känns det som, Nu börjar livet, när man får barn.

Vad gjorde man innan det. Vad gjorde man av all tid.



Hoppas du får hålla dig frisk.



Kram kram

2009-03-03 @ 12:02:23
URL: http://maritsvitaskrin.blogspot.com
Postat av: Josefine

Skönt för de små att sova ute!

2009-03-03 @ 14:40:22
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0