Godmorgon....

idag va vi uppe klockan sex, efter att Ella fått mat klockan fem. SÅ det var ingen lång stund hon sov efter maten. S gick in i duschen medans jag underhöll sessan och sen gick hon upp med S och jag fick en halvtimmes sömn till :-)
Välbehövd kan jag säga.
På dagarna sover Ella bäst i vagnen, hon har vant sig vid det och har svårt att somna inne i sängen (om det inte är för natten) SKönt att hon sover så gott i vagnen, men kanske inte alltid så skönt för mig som inte kan gå och lägga mig. Vill inte gärna gå in i sovrummet och vila när Ellisen ligger ute.
Därför längtar jag tills våren när solen skiner och jag kan krypa upp i en solstol under en filt och vila jag med :-)

Nu ska jag krypa upp i fotöljen och dricka en latte.
Hoppas ni får en underbar måndag!!!
Här skiner solen, HÄRLIGT! Men tyvärr är det STORM vilket inte är lika härligt!!

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0