Godnatt torsdag!

Nu är det hög tid för denna mamma att lägga huvudet på kudden. Mina skatter sover redan. Sessan somnade i min famn som vanligt och jag la in henne i sängen vid halv elva tiden.
Imorgon ska jag åka stadsbussen med Ella för första gången, lite pirrigt är det allt.
Vi ska in till stan och hälsa på S på jobbet och shoppa lite såklart. Ella behöver lite nya kläder, hon börjar att växa ur stl 56 redan så det behövs nytt!!

Kom på att jag ska måla naglana innan jag lägger mig. Det är llite svårt att hinna med det på dagarna, när Ella sover så vet man aldrig när hon vaknar och det ä ringen höjdare att ha mymålade naglar då och smeta ut överallt!!
Men man vill ju va lite vinter röd om naglarna så det ska jag sätta mig och göra nu :-)



Så liten hon är här min älskling hon har
verkligen vuxit och förändrat sitt utseende.
Här är Ella 1 vecka gammal.


Godnatt och dröm sött!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0