Godnatt!!

Som skrivet innan så sover vår skatt mycket bättre på dagarna och mycket bättre på kvällarna med. Innan kunde hon vakna på eftermiddagen och sen vara vaken i ca 7 timmar för att 5 av dem vara urtrött och grinig. Nu sover hon senare på eftermiddagen och sen somnar hon igen runt nio eller tio i min famn, ligger och bökar rundor för att komma till ro efter en timme och då lägger jag över henne i sängen. Vi får hoppas att det håller i sig. Jag läste idag att ett spädbarns "sova genom hela natten" är 7-8 timmar så får vi väl erkänna att det gör hon som oftast.

Bortskämda?Ja, kanske! Eller bara få förunnat? Jag vet inte. När sömnen är bra så är ngt annat dåligt (just nu bajsar hon inte överdrivet bra) Har bytt ersättning så det kan vara en biverkning av det kanske?!

Jag är glad när hon sover bra för då sover jag bra och alla är glada. Jag är överlycklig att vi bor på markplan så att skatten kan sova ute. Det gör under jag lovar! Älsklingen är så fin när man packar upp henne ur vagnen och är rosig om kinderna och näsan :-) Det är lycka!
Idag har det varit lite sol :-)

Så jag säger VÄLKOMEN marsmånad, vårens månad! Längtar efter vårsol, vårlökar och tunna jackor!!

Kram och godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0