Idag kommer min mamma!

Ella vaknade kl 06 så då var det bara att stiga upp :-)
Vi lekte lite och tittade på Bröllopsbonanza (tack för tv4 anytime) på tv och jag drack en latte för att vakna till liv. När klockan va 8 så deckade prinsessan i min famn och jag la henne i sängen, hann somna om. Men efter ca 40 minuter slog min dotter upp sina blå och skrattade glatt åt en trött mamma som mötte hennes blick.

♥S tog morgonbestyren med Ella så jag kunde göra mig iordning i  lugn och ro (och diska).

För idag kommer min mamma :-)
Jag har inte träffat min mamma på 4 veckor så det ska bli så himla roligt!! (min mamma bor ca 20 mil bort)  Såklart ska det blir kul att träffa hennes man också :-) Leif är världens bästa!!!




Ha en bra söndag alla ni där ute!



Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Här är det också Ronbinson just nu. Annorlunda med träskmiljön, inget för mig det där... Ha ha!



Vad söt Ella är! Måste vara kul att ha en liten tjej att shoppa söta kläder till =) Urgulliga rosa uggs!



Kraam

2009-03-21 @ 20:23:09
URL: http://kattabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0