Long time....

Ja då var det längesedan igen.
Dagarna går i ett och jag hinner knappt med. Varje dag så lär Ella sig ngt nytt och hon är mer och mer aktiv när hon är vaken!
Jag har fortfarande "amningshjärna" fast jag inte ammar längre, eller ska jag säga hormonhjärna??
Tycker jag glömmer saker hela tiden, är smått förvirrad, vet inte vad det är för dag...ja ni mammopr där ute förstår nog vad jag menar!

Vecka som gått var fylld med läckerheter, Vi har träffat Emil och Jeanett såklart, så himla kul att träffas och Ella och Emil växer så det knakar, ska bli kul när de kan "leka" lite bättre. Än förstår dom sig inte på varandra.
Vi har också hunnit att träffa Michelle och Cindy, det var superkul för det var ett tag sedan.
Cindy och hennes man har köpt hus ett par gataor från oss så nu blir vi nästan grannar :-)
Det är himla kul!!

Idag har vi varit hos S farmor, hennes man fyllde år. Det blev en snabbvisit då Ella inte var på sitt mest fantastiska humör :-) Men så är det ibland!!

Nu ska jag gå ut och sätta mig is oddan med min man sen ska vi se Robinson och kanske äta en kanelsnäcka :-)


Ella innan bedtime :-) Godnatt sagan :-)

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0