Paket!

Glömde ju säga att det har kommit lite paket till Ella med nya kläder.
Jag har klickat hem några bodysar från Ej sikke lej, Katvig, Mini A Ture och småfolk.
Sen hittade jag pyamasar från Holly´s baby och katvig och småfolk. Allt är så fint kommer bilder så fort jag hittat rätt på laddaren till kameran som är på vift sedan flytten

Kan verkligen rekommendera kläderna från ovannämda märken. Så mjuk och skön kvalitet. Dessa märkena hittar ni på Lucky little me i V. Hamnen i Malmö eller på deras hemsida. www.luckylittleme.se
Trilla in där och kolla. Risken är att man blir kär :-)

Nu har jag målat naglarna och ska lägga mig att sova.

KRAM

Kommentarer
Postat av: ani

haloo =) är inte du lite sugen på att blinga upp ditt kontorsmaterial?

2009-03-06 @ 20:48:53
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0