Välkommen Lördag!

Här är dagen i full gång :-)
Natten var lite upp och ner då Ellisen somnade redan halv sju igårkväll, vaknade vid två och ville ha mat och sen va vaken, vilket denna mamman inte uppskattade men efter x antal vaggvisor,slagerdängor och Takida låtar senare så somnade min skatt vid halv fyra. Jag somnade om bums för att senare (typ en sekund i mitt huvud) vakna när Ella igen ville ha mat. (det va igenrligen 3 timmar senare) S gick upp med henne gav henne mat och bytte på henne. Sen ville hon inte alls somna om så jag gick upp och tog morgonpasset och S fick sova vidare. 1,5 timmar senare deckade min skatt i min famn och jag gick in och la mig, hon vaknade igen efter 30 min och då gick S upp med henne så jag fick sova.

Nu sover hon i sin vagn och denna lördagen är i full gång med att planera vad saker och ting ska stå, vad vi behöver inhandla, vad vi ska ha för soffbord m.m m.m......

När jag började att skriva detta inlägg var klockan två, nu är hon kvart i fyra, med andra ord så vaknade lillan mitt i så jag har lekt lite med henne.
Nu ger S henne mat och sen ska han gå ut en promenad med henne så hon får sova lite.
Då är det tid för mig att fixa med ett litet projekt, därför S fick köra och handla :-)

KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0