Vår Prinsessa har blivit stor!

Idag kände jag sådär som en mamma kan göra ibland. Ett hav av stolthet, en våg skäljde över mig att min skatt har börjat bli stor, trots att hon bara är 11 veckor.
Ella låg i  gymmet när vi satte oss för att käka en sen lunch, efter ett tag blev hon ledsen så vi tog upp henne.
S satte henne i soffan och hon blev hur nöjd som helst, uppbullad med kuddar såg hon helt plötsligt stor ut. Vi la upp lite leksaker till henne och för första gången greppade hon en sak (som inte var våra fingrar) oh jag blev till och med lite tårögd. Skatten var så fin där hon satt och höll i sina leksaker och roade sig själv!!

           

Mitt mamma hjärta smälter när jag tittar på dessa bilderna, hon växer för varje dag och här ser hon verkligen ut som en liten tjej!!

På bilderna har Ella på sig ytterligare en ny body från Holly´s Baby som kom med posten igår.

Stor KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0